Direktlänk till inlägg 27 januari 2014

Första pluggdagen

Av Linn Jansson - 27 januari 2014 15:48

Japp nu är den avklarad. Började dagen med att försova mig, då blir det kaos i mitt huvud kan jag säga. När jag väl kom fram blev jag tvungen att tigga en cigg för jag blev alldeles stissig! Då blev jag colasugen men det fick jag vara utan eftersom de tagit bort colaautomaten. Jag blev så besviken! Jaja, denna dagen gick till att repetera lite ritningsläsning, saker jag redan läst men alltid bra med lite repetition. Nu är man hemma igen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn Jansson - 4 februari 2014 07:00

Jag har vart så nervös och spänd inför denna stora förändring i min tillvaro. Från att ha varit inneliggande på psyk i massa veckor så skulle jag nu packa upp o komma i ordning i lägenheten, få struktur på livet, ha alla barnen o se till att de komme...

Av Linn Jansson - 28 januari 2014 23:07

Japp nu är den avklarad. Började dagen med att försova mig, då blir det kaos i mitt huvud kan jag säga. När jag väl kom fram blev jag tvungen att tigga en cigg för jag blev alldeles stissig! Då blev jag colasugen men det fick jag vara utan eftersom d...

Av Linn Jansson - 25 januari 2014 20:52

Blev en trevlig kväll i goda vänners sällskap igår. Vi satt mest o snackade skit men riktigt trevligt. Lämnade över nycklarna till förra lägenheten och hämtade den sista skiten, så idag har jag avslutat det kapitlet i mitt liv. Känns märkligt på nå...

Av Linn Jansson - 23 januari 2014 22:44

Idag var jag på arbetsförmedlingen. Min handläggare hade bokat in mig på en tid då hon själv var ledig, så smidigt! Hur som helst fick jag tid och datum för studiestart. På måndag klockan 8! Så iväg o köpa busskort. 750 jävla spänn för ett 20-dagarsk...

Av Linn Jansson - 23 januari 2014 09:54

Imorse blev jag väckt på det bästa sätt jag kan tänka mig. Ljudet av små tassande steg, tissel och tassel och två små flickor som försökte låta bli att fnittra. Det gick inte så bra, trots att de smög och tryckte händerna för munnen. När jag öppnade ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards